<< Tilbage | |||
Lidt info for optagelse i klubben.
Som medlem bliver du optaget på medlemslisten og dermed mailinglisten. På mailinglisten annonceres nye tiltag som f.eks. fællesture, møder og andre arrangementer.
Medlemskabet giver endvidere adgang til vores
Medlems
forum
på denne hjemmeside.
hvor alle medlemmer har
mulighed for at tilmelde sig.
Bemærk: Normalt kan du forvente at høre noget indenfor ca. 14 dage. |
|||
2) Bemærk: Dit selvvalgte forumnavn må bestå af Mindst 4 og Max 12 bogstaver. Det må ikke indeholde tal, mellemrum eller special tegn (@ ! " # ¤ % & / () = ? `´* -_ § ; : , + Æ Ø Å) 3) Bemærk: Når I skal efterfølgende skal lave Password så skal der være mindst et stort bogstav i jeres Password |
|||
4) Bemærk: At dit selvvalgte forumnavn bliver tilføjet et medlemsklub-nummer ved oprettelsen. | |||
5) Indbetale kr. 150.- på klubbens konto (f.eks. via netbank eller gennem din bank): | |||
Når din indbetaling er registreret, får du en mail og Du er herefter optaget på medlemslisten/mailinglisten. Normalt kan du forvente at høre noget inden for ca. 14 dage.
|